Dagbok istället?

Vet inte ens varför jag har kvar bloggen?
Har maassa tankar och funderingar men inga som jag kan dela med mig av här, till allmänheten! (inte för att det är så många som läser min blogg men ändå :P)
Vet inte alls vad jag ska skriva här längre plus att jag nästan aldrig har tid och när jag väl har tid så har jag ingen lust.

Kan ju berätta lite om Elvira iaf!
Hon tar sig frammåt och det går väldigt snabbt, så jag hinner inte alltid med.
I lördags blev hon 7 månader.
Hon skrattar mycket och är alltid så nöjd. Hon gör mig sååååå stolt, min lilla plutt <3
Äter allt och älskar mat, allt är som det ska och som vanligt så det finns inte så himla mycket att berätta där heller..
Hon håller på med fingrarna väldigt mycket och tränar på finmotoriken o sånt. Det är kul att se =)

Jag känner att jag behöver träffa lite nytt folk lite mer faktiskt, vet inte hur bara?
Inte så att jag tröttnat på dom jag umgås med men jag tycker att det är kul med lite nytt ibland :P

Jaja nu ska jag kolla vilka som går vidare i idol.
Får väl se när jag skriver här nästa gång? =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback