Julen är här!

ÄNTLIGEN!!?!?!
Imorgon börjar julfirandet och jag är lika lycklig och pirrig i magen som ett barn =D
Jag är så glad att årets härligaste, trevligaste och mysigaste helg redan är här.

Imorgon, den 23, så är det alltså julfirande hos min käre far i hans nya lägenhet i upplands väsby. Kvart över fyra ska vi åka dit och sedan blir det julmat, paketöppning och massa mys. På kvällen, när vi kommit hem igen, så ska vi kolla på Bingolottos uppesittarkväll som två riktiga pensionärer :P Jag har nämligen köpt en bingolott.

Den 24, på självaste julaftonen, så ska vi vara hos Andreas familj hela dagen och sedan övernatta där. Det ska bli spännande att vara med en annan familj och se hur dom firar (trots att denna högtid är helig för mig). Fast samtidigt så känns det lite sorgligt att inte få fira julafton med min egna familj.

Den 25, på juldagen, så får jag äntligen träffa min familj och fira lite med dom..det längtar jag verkligen till. Älskar min släkt! Vi ska vara hos min mormor och morfar som bor här i Kungsängen så det blir nära hem efter allt flängande. Vet inte om jag ska ut eller inte sen på kvällen. Man ska tydligen det så jag får se hur jag gör.

Just nu sitter jag och myser i soffan, lyssnar på julmusik och längtar som få tills imorgon. Jag får inte gå in i sovrummet för där är Andreas och slår in min julklapp just nu så jag får försöka klara mig utan det.

Jag avslutar inlägget med en liten julhälsning och en liten julbild på min älskade lilla juldotter:


GOD JUL PÅ ER ALLA GLADA!
Hoppas att ni får en underbar, rolig och mysig jul med era nära och kära!
Massa Julkramar från mig och min familj <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback