Hektisk julhelg = slutkörd mamma

Det har varit så mycket de senaste dagarna så jag är helt slutkörd för tillfället och skulle verkligen behöva en veckas återhämtning. Lite överdrivet kanske men just nu känns det faktiskt så.
Alla är iväg och shoppar på mellandagsrean men det är typ det sista jag känner för att göra just nu. Jag vill stanna i Kungsängen, ha mjukiskläder på mig dygnet runt, vara helt osminkad och ha håret i en bulle på huvudet. Ungefär så som jag ser ut just nu. hihi ^^

Känns lite jobbigt att jag måste städa hela lägenheten nu när jag är så orkeslös, men det kommer folk hit vid 3-tiden idag och då kan det ju inte vara en svinstia här =(
Tur att Andreas är hemma och är Pappaledig nu så att han kan hjälpa mig med det. Känns lite sorgligt att det inte är jag som är föräldraledig längre och att jag inte får vara mammaledig förns i sommar igen =( Men jag kommer ju inte vara borta så mycket som Andreas har varit, ifrån Elvira.

Jag tänkte nog lägga ut lite bilder från julen senare när jag har ork, och berätta lite om Elviras första jul. Just nu ska jag försöka göra ett ryck och göra lunch och sedan städa.

Önska mig lycka till =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback