Inflyttningsfest i Västerås

Är nyligen hemkommen från Västerås. Jag har varit på inflyttningsfest hos min älskade kusin Mimmie! =D
Det var trevligt, och roligast med Mimmies fester är att hon alltid har lekar ordnade för sina gäster.
Planen var att det skulle bli utgång efteråt, vilket hade varit kul, men eftersom jag hade gratis skjuts hem på kvällen så tog jag det så klart. Känns rätt skönt såhär efteråt.
Senast jag var ute i Västerås på Blue moon bar så hade jag turen att skjutsen hem inte hade åkt hem än när jag kände mig färdig.

Nu ska jag nog lägga mig eftersom det är farsdag imorgon vilket betyder frukost på sängen och sedan pappaturné =)
Har faktiskt köpt presenter till både Andreas och min far.

God Natt!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback