1 december

Vilken fantastiskt härlig dag! Kallt, men verkligen mysig. Tänk att det är så här mycket snö redan. Det känns lite som att man är i sälen när man är ute eftersom det är så mycket snö som knastrar under fötterna när man går.
Jag och mickis tog en liten promenad idag runt guldkusten för jag skulle visa henne utegymmet som finns där. Vi tog oss en liten runda på de olika träningsmaskinerna oxå när vi ändå var där ;) Trevligt att jag har hunnit med att träffa lite mammakompisar nu i veckan. I måndags var jag med Emily och sedan träffade vi Malin när vi var på hennes dotter Emmas 1-årskalas. När man träffas så känner jag alltid "det här borde vi göra oftare" men jag har nästan aldrig tid längre. Måste plugga först och främst, sen städa, plocka disk, tvätta, ta hand om Elvira och även hinna umgås med min sambo. Det kan bli rätt mycket ibland men det funkar.

Just nu håller jag på att fixar lite här hemma, tycker att det är för lite julpynt så vi måste nog köpa några söta tomtar och änglar som kan stå på alla möjliga tomma ytor i lägenheten. Det kan aldrig bli för mycket julpynt ;D Jag ska nog kolla lite om lidel har nåt när vi ska dit och handla idag. Vi måste dessutom köpa massa saker till i helgen men jag skippar nog ballonger och sånt. Vi har julpynt istället... Jag försöker redan nu göra fint tills i helgen då jag fyller år. Jag är lite nervös..vet inte om vi kommer få plats här allihopa :/ men det löser sig nog, det gör det alltid.
Nu tänkte jag nog ta en dusch medans lillfisen sover.

Hoppas att ni får en mysig decemberkväll nerbäddad under tjocka filtar och med massa tända ljus! MmmMmmMMYS!!! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback