sjuk igen =(

Min lilla bebis hade feber igår och är dålig i magen. Bajset är helt rinnande och hon är helt röd där bajset har suttit och det svider i rumpan på henne när jag tar bort bajset. Stackare...hon var ju nyss sjuk! Varför kan vi inte få vara friska här?
Jag känner mig fortfarande inte helt frisk så jag kan inte träna än och det retar mig som faan!
Andreas känner sig inte heller helt frisk och tycker att det är ett helvete att behöva stå ute och jobba i det här snöovädret, eller ska man säga slaskvädret?

Jag håller på att städa här hemma men tog mig en pause för att Elvira skulle äta lunch och nu sover hon och jag vill inte väcka henne. Så just nu sitter jag här i soffan och äter lite och tänkte kolla på Beverly Hills 9021 snart när det börjar. Blir väl antagligen att jag kollar på Förhäxat oxå när jag väl är igång. Sen måste jag fortsätta städningen eftersom vi får gäster ikväll (om dom vågar komma) och sen ska jag plugga!!

Så här somnade hon:

HAHA xD Jag skulle bara diska av hennes tallrik och när jag vänder mig mot henne och tänkte ta upp henne så ser jag att hon har somnat i stolen! Gullungen <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback