3 ½ år

Idag "skolkar" jag från skolan för att vara hemma och plugga.
Den enda lektionen som jag har idag är kör som börjar klockan 15.15 men som sagt så tänkte jag skippa den idag.
Det känns viktigare att plugga psykologi hela dagen och koncentrera mig på att försöka bli klar med allt som jag ligger efter med istället för att gå till skolan och sjunga massa jullåtar som jag har sjungit i 3 år och redan kan. Visst det är roligare att sjunga men just nu så har jag ångest för att jag ligger efter med allt plugg och då är ingenting kul!

Jag och Andreas firar 3 år och 6 månader idag. Han ville hitta på någonting tillsammans men eftersom jag inte kan hitta på nåt utan att känna att "jag borde sitta och plugga just nu" så känns det ovärt. =(
Vi får fixa lite mysigt till middagen och kanske hyra en film eller nåt bara.


En bild från våran 2 årsdag <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback