Dop och gårdagens gäster

Igår så var Mckis och Liam här och lekte med oss. Det var jättekul att se hur Elvira beter sig med jämnåringar. Hon har inte träffat Liam på ungefär 2 månader så det var kul att se dom ihop. Dom kröp efter varandra och gjorde massa bus...sötnosar! Liam har blivit jättestor och han är ett riktigt charmtroll som jag inte kunde låta bli att krama. Kändes lite weird att krama en annan bebis som dessutom var en pojke, men jag kunde inte låta bli för han såg så gosig ut =P

Jag och Mickis satt uppe och pratade och åt choklad, ost och kex. Det var jättemysigt och jag har saknat att umgås med henne, det var så längesen nu. Får hoppas att det inte blir så lång tid till nästa gång.
Mickis och Liam sov kvar här sen så i morse åt vi frukost tillsammans oxå. Mys =)

Idag var jag och Elvira på dop. Det var Melvin som äntligen döptes och det var väl på tiden ;D
Glömde kameran hemma så jag tog inga bilder på sötnosen, han hade så otroligt stiliga kläder på sig. Efteråt fick vi riktigt gott fika som Emily hade bakat. Hon är konditor/bagare så ni kan ju tänka er själva hur det smakade ;D

Nu sitter jag och Andreas i soffan och myser sen ska vi kolla på Beck ikväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback