Julen närmar sig och alla julklappar är klara!

Idag har jag och Emily varit vid Barkarby handelsplats och strosat runt hela dagen. Vi åkte vid 12 och kom hem efter 19 så vi var där ett bra tag. Jag kämpade för att hålla i pengarna. Jag har märkt att jag tydligen har väldigt svårt med det. Jag köpte iaf de sista julklapparna som jag var där för, och även lite andra småsaker. Men nu får det vara nog...jag vill inte ens veta hur mycket jag har lagt på julklappar i år och trots det så känner jag mig inte nöjd! Det känns som att jag måste köpa mer för mina nära och kära är värda så mycket mer än det dem kommer få!

Just nu sitter jag här i min ensamhet (eftersom andreas är på julbord) och längtar till julafton, med allt mys och så att jag får ge bort mina julklappar speciellt till Andreas! ^^

Jag skulle ha städat lite och bakat lussebullar ikväll men är helt slut efter den här dagen så det blir nog läggdags snart.

God natt på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback