svacka?

Just nu känner jag mig lite nere. Jag är så trött av någon konstig anledning och även lite deppig vilket medför att jag inte orkar göra nåt vettigt alls =(
Jag orkar inte höra av mig till någon, men jag måste egentligen plugga ändå. Problemet är att jag nästan inte kan plugga, bara när Elvira sover.

Jag har ångest för att jag snart ska börja skolan på heltid och det jobbigaste är inte pluggämnena utan sångämnena....Fan jag skulle ha valt barn- och fritidprogrammet från början då hade jag varit klar för lääängesen!!
JA! Jag vet att jag är velig men det är fan inte så lätt att veta vad man vill bli när man går i nian. Jag är fortfarande inte helt säker för jag har ingen vision om att göra karriär. Jag vill bara jobba för att få pengar så att jag kan försörja mig, Elvira och alla framtida barn.

Ursäkta det deppiga inlägget. Nu ska jag natta min underbara lilla skatt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback