Den efterlängtade helgen!

Nu är helgen här som jag både har längtat efter och bävat för. Än så länge är det inte så farligt men heller inte så roligt. Kan bero på att dagarna som jag har längtat efter inte är här än och att jag just nu sitter ensam här i lägenheten.

Idag har jag hjälpt pappa att flytta till upplands-väsby. Snacka om ett träningspass, jag slet så att jag svettades som en gnu. Lägenheten som dom har flyttat till var jätte fin och jag längtar tills jag får se hur det ser ut på riktigt sen när allt är på sin plats.

Imorgon ska jag städa och plocka i hela lägenheten och sen blir det ferre...får se om det även blir utgång. Jag hoppas på det men det är upp till dem andra. Måste tänka på att jag ska upp tidigt på södag oxå eftersom det är min födelsedag och folk kommer droppa in redan kl.12. Det blir lite öppet hus istället än vad jag hade tänkt men det blir nog bra.

Efter utröstningen av idol så blir det nog läggdags för mig. Jag är helt slut efter dagens "träningspass" och jag vill komma upp i hyffsad tid imorgon och börja fixa.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback