Sova på soffan

I natt sov jag och Elvira på soffan =P
Det började med att hon vaknade till vid 11 precis när jag skulle gå och lägga mig. Jag gick in till hennes rum och klappade henne på huvudet och försökte natta henne igen, sen gick jag ut när det såg ut som att hon skulle somna om när som helst. Jag borstade tänderna och gick sedan och la mig o då hörde jag att hon lät lite innifrån sitt rum men jag hoppades att hon skulle somna om av sig själv.
Vid 12 hade hon fortfarande inte somnat och hon började då att gnälla mer och högre så jag bestämde mig för att ta henne till vårat rum. Just då kändes det mysigt plus att jag var på goshumör.
Väl inne i vårat rum så krånglade hon jättemycket och var helt klarvaken konstigt nog, vilket gjorde så att Andreas inte kunde sova.
Jag var supertrött och orkade knappt hålla mig vaken, visste inte riktigt hur jag skulle lösa situationen, men jag kunde inte stanna kvar i sovrummet iaf.
Vid 01 så gick jag ut och bäddade i soffan, Andreas hjälpte mig fast jag sa åt honom att försöka sova eftersom han skulle upp om 5 timmar.

Hemsk natt! Jag ska aldrig mer sova brevid Elvira så länge som hon inte fattar att det gör ont när man drar i folks hår!!! Det har hon nämligen gjort större delen av den här natten för hon ville bestämt inte sova. Varje gång som jag trodde att hon var påväg att somna så satte hon sig upp eller klättrade på mig och DROG I MITT HÅÅR!! skit unge :P

Så idag ska jag vila mycket för att ta igen nattens sömnlöshet och försöka plugga lite mellan vilandet och omhändertagandet av mitt lilla monster.

Så god natt då =)


Mammas hemska monster <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback