Ligger efter med pluggandet

Just nu sitter jag i soffan och drar ut på tiden.... typiskt mig!  Jag känner mig lite nere för tillfället och Andreas är inte hemma o Elvira sover. =/
Jag var i skolan idag och fick reda på att jag ligger väldigt mycket efter med allt :( Dom har till och med börjat med ett nytt kapitel.
Har lite ångest över det vilket gör att jag skjuter upp plugget och sitter och gör annat på datorn istället. AJA BAJA!

Hatar verkligen grovt jävla mycket att ligga efter och jag vill inte göra någon jävla uppsats o lägga ner hela min själ i den när jag ändå bara får VG! Jag är ett vg-barn och det stör mig! Jag vill så gärna vara duktig och smart men vem fan försöker jag lura egentligen?
Jag "bekände" för Andreas igår varför jag inte pluggade och han frågade mig varför det var så viktigt för mig att få MVG? Det spelar ju ändå ingen roll? VG är jättebra och jag kommer in på den utbildningen som jag vill gå ändå!
Men på något sätt så vill jag så gärna ha MVG och jag strävar efter att få det men blir lika besviken varje gång. Som ett slag i ansiktet!

Är det någon som vill leka psykolog och har lust att analysera mig, om varför det är såhär? Varsegod! =)

Nu kände jag att mitt inlägg blev så deppigt så nu ska jag berätta något bra. Jag var en "riktig" mamma idag för jag sydde på säkerhetsresårer för skorna på Elviras overall. Den saknade sånna så jag letade fram min sylåda, hittade ett resårband där i som jag delade på mitten och sydde på overallen vid fotändan. Nu känner jag mig stolt och glad. =D

Detta får avsluta mitt inlägg, nu ska jag plugga! HEJA HEJA MIG! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

Ett litet tips som jag tycker att du borde pröva, är att kontakta dina lärare och fråga vad som krävs för att du ska får MVG. Och efter deras anvisningar göra precis som dem vill ha det. Det är deras skyldighet att berätta så du behöver inte känna att du tränger dig på.

:) Lycka till!

Postat av: Linda

Okej jaa det skulle jag kunna göra =D

Tack för tipset!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback