God morgon

Äntligen fredag!!
Kvällen ska spenderas hemma med massa plugg och idol. Toppen eller vad säger ni?
Måste bli klar med mitt arbete så fort som möjligt nu så att jag kan böra läsa hela nästa kapitel och göra en uppgift där ifrån som ska vara klart nästa vecka. En sak i taget så blir man inte så stressad.
Det dumma är att jag inte kan plugga när Elvira är vaken för jag blir så distraherad av henne. =/

Jaja nu ska jag iaf fixa iordning mig och sedan ta mig till jakan och shoppa farsdag presenter till min far och till Andreas. Sen ska jag oxå försöka hitta en inflyttningspresent för imorgon ska jag till Västerås på inflyttningsfest. Trevlans! Det ser jag fram emot. =D

Nu måste jag sätta igång mrd allt så att jag kommer iväg någon gång!
Hej svej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback