Elviras framsteg

Det är så kul att Elvira börjar bli så stor nu. Det händer nya saker varje dag och hon börjar fatta mer och mer hela tiden. Andreas är så glad för att han var den första som såg när Elvira klappade händerna. Det var i fredags när jag var iväg och hjälpte min pappa att flytta. Det unnar jag honom. Men jag hoppas att jag är med första gången som hon tar sina första steg! Jag är så rädd att det händer när Andreas är pappaledig och jag är i skolan eller nåt.

Hon får smaka våran mat ibland men det är så jobbigt att tänka på att hon inte får äta salt! Jag längtar tills hon blir 1 så att man kan ge henne vad som helst och slippa alla barnmatsburkar som kostar oss skjortan.

Hon älskar att trumma på saker har jag märkt, speciellt när det låter mycket. Som tex på toalocket och soffbordet. Morfar upp i dagen ;P

Hon är så otroligt nyfiken på allt och vill upp i famnen för att kunna se allt bättre! Hon ska klättra på allt och alla och vill stå upp hela tiden vilket meföra att hon rammlar mycket och slår sig, stackaren.

Tänkte lägga upp lite bilder på henne men kom på att jag inte har några på min nya dator (fick av pappa i present) som jag sitter vid just nu så det får bli när jag sitter vid den andra. =)

Kram på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback