Årets första Luciatåg

Det känns lite tidigt att gå luciatåg i november faktiskt men jag är glad att jag gick idag och inte bangade som jag höll på att göra. Nu har jag verkligen julkänsla, plus att grannen mitt emot har julpyntat riktigt fint. Det tackar vi för!
Tänkte nog börja pynta lite smått imorgon innan Sofie kommer hit och hjälper mig att baka inför mitt födelsedagskalas.

Jag har inte bestämmt än hur jag ska göra när jag fyller år. Det enda som är inbokat är släktkalas på söndagen. Sen är det Fredagen och Lördagen som ska planeras in för vänner. Grejen är att Andreas oxå ska fira sig den helgen eftersom han fyller dagen efter mig =/ Jag får kolla med mina vänner och se hur jag gör.

Nu ska jag kolla på Idol på tv4 play...Hejsvej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback