Elvira 9 månader och...

...det är bara 10 dagar kvar tills jag blir vuxen på riktigt!! =D
Jag behöver aldrig mer fråga någon annan om dom kan köpa alkohol till mig för det klarar jag så bra själv då ;)

Idag har Elvira varit lika länge utanför som innuti min mage =) Det är väl ganska stort iaf? Fast tidan som hon låg i magen kändes längre för det är ju en enda står längtan och ängtar man efter något så går det oftast långsamt, tycker jag iaf.

Nää nu ska jag gå och städa lite innan det är dags att bege sig till skolan. Det är så fruktansvärt dammigt överallt i den här lägenheten så Evira är snart en stor dammråtta så som hon kryper omkring i all skit =/ Stackars bebis!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback