Gnällig bebis och en sjuk mamma

Jag är sååå lättad!! Överlycklig att lillan sover! Hon drack upp vällingen, jag tröck in nappen i munnen och sprang ut. Väntade mig ett vrål men ingenting kom? Hon somnade!! =D Wiie!!
Skönt att det inte var idag som hon vägrade sova för idag mår jag skit.

Jag har ont i alla leder i kroppen, har typ gåshud? o känslig hud, fryyser, har ont i halsen, en täppt näsborre, har nyst hela dagen och är allmänt hängig. Orkar ingenting. Men tydligen så har jag inte feber? Fast det känns som det enda in i ryggmärgen. Ska prova snart igen för det kan inte stämma.

Elvira har varit jätte jätte jätte gnällig idag. Och det har varit jätte jobbigt för mig då jag inte orkar någonting. =( Hon har inte feber men jag tänkte att det har ju inte jag heller och om hon mår som jag gör så förstår jag att hon gnäller i ena sekunden och är pigg o skrattar i nästa.

Stunderna då hon var pigg så höll hon på med massa läskiga ljud. Hon andas in luft tills det blir ett läskigt ljud. För mig låter det som om hon kvävs och inte får luft, så jag springer så klart fram till henne och skriker hennes namn och när hon ser mig så asgarvar hon. BUSUNGE!! Så får man inte göra =(
Hon gör allt för att få uppmärksamhet. Idag när jag har varit sjuk så har hon fått mycket mer än vanligt. Kanske därför hon somnade så fort?

Hon har varit väldigt klängig idag och har därför lärt sig att ställa sig upp. Hon brukar bara stå på knä och hålla sig i saker men eftersom hon har velat vara med mig så har hon stått på knä, hållit i mig och ställt sig upp flera gånger. Jobbigt när hon gör så på möblerna för det blir lixom ett längre fall för huvudet. =(
Funderar på att skaffa hjälm?

Sorry för det långa inlägget, antar att jag hade mycket på hjärnan.
Trevlig kväll på er =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback