8 månader och sjukling

Mammas älskade stackars sjukling <3


Bilden är tagen sent på kvällen innan vi gick och la oss. Hon såg så söt ut när hon putade upp med rumpan medans hon sov.

Hon var så ynklig igår när hon hade över 40 graders feber...Hon bara låg helt stilla med sina sjuka hängiga ögon och kollade på oss.
På nåt sätt var det mysigt att få ta hand om henne igår, hon blev lixom som en liten bebis igen som låg helt stilla i armen.
Hon bodde i soffan hela dagen igår. Jag läste lite sagor för henne där, hon fick äta i soffan, sova och leka (ett tag när hon blev lite piggare så ställde hon sig på alla fyra och pratade för fullt med musen).
Sen när det blev dags för oss att sova så la vi henne i vårat rum. Andreas flyttade spjälsängen till vårat rum så hon låg och sov brevid mig hela natten. Så jag har faktiskt inte sovit så mycket, jag var så orolig så jag vaknade av minsta lilla ljud och varje gång hon rörde på sig vilket är rätt ofta. Det var nån gång mitt i natten som hon var jättevarm o låg och gnydde, stackaren. Jag låg och klappade henne på huvudet tills hon somnade igen men jag tyckte så otroligt synd om henne. =(

Vi får väl se hur hon mår idag på hennes 8 månadersdag. Hon verkade inte så varm i morse när hon vaknade men jag ska ta tempen snart när hon vaknar igen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback