Vän eller fiende?

Om du hatar mig eller bara vill se mig tjock för att sedan skratta åt det så bjud mig gärna på kakor, bullar, pajer, tårtor, godis och alla liknande sötsaker på vardagar.

Om du där emot vill vara snäll mot mig, vara en god vän och faktiskt skulle vilja se hur jag ser ut när jag för en gångs skull är smal, så får du gärna bjuda mig på efterrätter, fika och godis på helger. =D

STÖD KAMPEN MOT FETMA!! -Gå ut och promenera med Linda Lööv!

haha okej nu börjar jag igen...sorry för plötsligt utbrott.
Ska sova nu men jag är sugen på lite motion så ring om du vill ut och gå imorgon ;D

nattinatti

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Sorry, ska aldrig mer komma dragandes med mina jäkla damsugare hem till er ;) Jag får inte heller äta sånt på vardagar ju.



Jag behöver också en promenadkompis. Synd att du bor så långt bort bara, och att det hinner bli mörkt ute innan man ens lämnar jobbet :(

Postat av: Linda

Haha ;P Ta inte åt dig...har bara blivit trött på min mage. Så det gäller lixom från och med den här veckan. =D

Vi kanske kan träffas på nån helg och äta massa damsugare? =P



Joo det är så tråkigt att gå själv så jag kommer inte ut förns det börjar mörkna och då är det så läskigt att gå så det blir korta vändor. =/

Postat av: johanna

DU ÄR SÅ GULLIG Linda!

Och jag tycker verkligen inte att du är tjock, men jag kan känna igen mig i att det är svårt att vara nöjd, och svårt att låta bli godsaker! ;) När du känner dig frisk så får du följa med när jag gympar i kungsängen.. om du vill =)

Postat av: Yohanna

Om ni är friska till helgen kanske vi kan ses och både hinna med en promenad och damsugare. Vore trevligt :)

Saknar er ju, hela familjen faktiskt!

Postat av: Linda

Johanna: Haha xD jo men min mage gör att jag känner mig tjock. Jag följer gärna med och gympar så fort jag känner mig helt återställd igen!



Yohanna: Javisst! Säg en dag så planerar vi in det och hoppas på fint väder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback