Fredagsfin

Sitter just nu och lyssnar på Hoffmaestro och får värsta partykänslan...fast jag ska ju ändå bara vara hemma hela kvällen så vad är det för mening med partykänslan? ;S. Jag var borta hela dagen och kvällen igår från min favoritbebis så därför tänkte jag stanna hemma ikväll och umgås med min fina lilla familj och våra gäster =)

Jag hade verkligen en jätte mysig dag igår med frida! <3 Vi pratade en hel del om allt som har hänt sedan sist vi sågs, vi tog en promenad till ica viksjö och tillbaka för att köpa lunch och sen åt vi det, sen såg vi en film, hon färgade min utväxt, jag åt middag där och sen satt vi och drack vin och snacka ännu mer tills de andra tjejerna kom :D Trevligt var det iaf!!

Min finfina tjej är fredagsfin idag med en liten klänning som jag hitta i en låda.
Söto <3



Mammas älskling!!

Nu ska jag nog ta och baka nån efterätt tills ikväll. Robert och Johanna kommer hit och äter middag och jag känner att man måste ha en efterrätt om man får middagsgäster.
Senare på kvällen blir det ost och vin framför Idol. MYS! =D

Hoppas att ni oxå har nåt gott till ikväll ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback