Nöjd med dagen

Elvira sover, magen är full, disken är plockad, lägenheten är städad, kylen och frysen är inte längre tomma och massa ogjorda projekt är nu slutförda. Det känns strålande skönt samtidigt som jag känner mig trött och hängig.
Jobbigaste på hela dagen var att åka till coopan, det var så mycket folk och vi blev så svettiga plus att det blev alldeles för dyrt. =/ Men kylen var verkligen tom så det behövdes.

Andreas och Elvira hostar som två rökande kärringar, skillnaden är att Andreas mår dåligare än Elvira som för övrigt är pigg och glad. Jag tycker att det är väldigt konstigt att jag har klarat mig undan hostan faktiskt (peppar peppar). Jag ska verkligen försöka ta det väldigt lugnt nu framöver tills jag känner mig heelt återställd. Tråkigt med tanke på att det är höstlov nu och snart helg. Vill ju egentligen inte bara sitta hemma hela helgen när jag snart har suttit hemma i två veckor. Men vill man bli frisk så kanske det är värt det?

Just nu sitter jag framför datorn och väntar på att klockan ska bli 9 så att Grey's anatomy ska börja. Andreas har tvn fram tills det (spelar NHL), så jag får försöka att få den här timmen att gå helt enkelt.

Trevlig kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Förlåt att jag trakasserar din blogg, men det är så kul att höra om kampen om TV:n. Xbox vs. teveprogram. Precis samma sak hemma hos oss! Finns inget tråkigare än att glo på när någon spelar NHL. Tur att man har sin lilla stickning :)

Postat av: Linda

Hehe jaa men det är inte så ofta som det är så.. så jag får väl unna honom det ibland. Jag har ju ingen stickning så jag brukar försöka hitta på annat att göra (om inte elvira är vaken får då leker jag såklart med henne).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback