Tv-kväll

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 8 för då börjar min "tvserierafton" på 5:an fram tills läggdags =)
Skulle kunna titta på biggest looser oxå, som håller på just nu, men jag låter Andreas få spela tv-spel så länge som möjligt.

Det har varit en ganska seg dag, jag har kollat på tv nästan hela dagen. Mikaela ville att jag skulle följa med till IKEA men det känns som att jag inte borde ha för bråttom med att "vara frisk" för då blir det lätt så att man blir sjuk igen.
Jag hoppas att jag mår bättre imorgon och att det är ytterst lite folk på IKEA för vi ska ta oss dit ändå. Vi ska äta frukost där så vi ska gå upp hyffsat tidigt. =)

Nää nu ska jag kolla på tv resten av kvällen så jag säger väl god natt nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback