Det är dags för fredagsmyys!

Idag har jag sovit jäätte länge, och det var verkligen superskönt! Känner mig rätt så sliten idag och har fortfarande inte tagit disken som jag lovade andreas igår att jag skulle diska idag =( Jag är en dålig hemmafru!
Och våra kära dammråttor har tittat fram igen men jag orkar inte ta bort dom heller. Är fortfarande lite sjuk, näsan rinner och så hostar jag, men inte tillräckligt sjuk för att inte hjälpa till hemma.

Efter frukosten så har jag busat lite med Elvira i soffan och tagit det lugnt. Sen när andreas kom hem från jobbet så höll jag på att skämta om att mitt hår var Elviras och jag måste vara jätte trött eller nåt för jag tyckte det var sjukt kul. Hon såg såå rolig ut! xD

Söt va??

 

Just nu är andreas iväg och fiskar med massa kompisar och kommer säkert hem rätt sent. Så det blir väl sen middag för min del.
Lillebror Eric kom precis hit, jag ska vara barnvakt åt honom ikväll så vi får se vad vi hittar på. Tror vi ska ta en promenad till konsum snart och köpa lite snacks och ha Fredagsmys =D


Måste bara berätta att pizzan som vi åt igår vart jätte god! Jag rekommendera den för alla som gillar pizza =) Den finns på Lidel i 2-pack och det står typ "Trattoria Alfredo" på paketet. Alldeles utmärkt att ha i frysen och ta fram någon gång när man inte orkar laga middag. Vi brukar köpa den med spenat och sedan lägga på lite smått och gott som man vill ha på och sen stoppa in i ugnen. Man kan även köpa en med bara tomatsås och ost på och låta fantasin flöda. Vi hade sånna i frysen en gång och tog banan, champinjoner och curry på. Det vart mycket godare än pizzabagarnas ;)

Vänstra pizzan är Andreas och den högra är min =) Mumms!

Hoppas ni får en trevlig Fredag med massa fredagsmyys!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback