Lycklig!

Har haft en bra dag idag som vanligt. =) Har varit med Mickis och Liam. Vi åkte till Jakan och jag köpte ännu mer kläder till mig själv =/ Men nu får det vara nog! Sen träffade vi Jennifer och Cicci som var där och gick runt med dom medans vi väntade på våra fikakompisar. =P Tillslut kom Malin och Carro och vi satte oss på Waynes och fikade tills dom slängde ut oss för stängning. Jag hade det jätte trevligt som vanligt!

Jag känner mig så lycklig nu för tiden, känns som om ingenting kan rubba mig! Jag har massa roliga saker att se fram emot och jag har folk runt omkring mig som jag tycker om och gör mig glad. Livet känns så skönt och lätt att leva!

Ska klippa mig och slinga håret på torsdag och det var verkligen på tiden. Hatar mitt hår just nu så det kan bara bli bättre hur det än blir.
Det är väl det som ligger närmast i kalendern som jag ser fram emot just nu. Sen har vi helgen som är full med massa roliga saker! Nästa helg firar vi 3 år och sen är det studenten och dop... och så fortsätter det. =D

Jag trodde att jag skulle bli uttråkad av att bara vara hemma på dagarna men jag har saker att göra hela tiden och får dagarna att gå riktigt fort. Tiden går fort när man har kul sägs det. Undrar om man kan byta ut ordet "kul" mot "lycka"?

Andreas har ändrat sina jobbtider från 7-7 till att bara jobba till 4. Skönt att få umgås hela familjen lite på kvällarna oxå som att tex ta en kvällspromenad som vi gjorde idag =)

Ska sova nu. Nattinatti!

Min dotter gör mig ännu lyckligare <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback