Måndagsmorgon

Det har hänt en del sen senast jag skrev, men jag ska försöka vara så kortfattad som jag bara kan.

I lördags så hade jag det trevligt med min familj. Vi gick en promenad runt omkring på smidö, vi åt jätte god mat, vi bakade chokladbollar och hade myspys på kvällen. Sen sov jag över där.

I söndags så åkte vi på loppis i bro och shoppade loss för 500...massa kläder och en mobil med söta gosedjur som hänger ner, till Elvira. Sen åkte jag, mamma och Elvira till barkaby handelsplats och så fick jag min tidiga studentpresent, en mobil =) Något som jag verkligen behöver eftersom min inte funkar längre och jag har gått runt med min lillebrors som bara dör hela tiden. Tack igen för det kära mor <3
När jag kom hem igen så blev jag något så fruktansvärt trött och gick och la mig en stund medans Andreas åkte och söndags handlade själv. När jag vaknade igen så var det dags att åka till Yohanna och Oscar. Vi var bjudna dit på middag men jag hade verkligen ingen lust. Ville bara vara hemma och sova. När vi väl var där så var det trevligt men jag tyckte det var jobbigt att behöva vara social när jag var så trött och det gjorde mig bara lättirriterad =( Maten var faktiskt jätte god (jag som inte trodde att jag tyckte om Paella) men eftersom vi var så många som delade på maten så blev jag inte helt mätt så när vi åkte hem blev jag ganska grinig. Både trött och hungrig, ingen bra kombo.
När vi kom hem så badade vi Elvira, sen åt jag och gick och la mig och då var allt bra igen!

Klockan 4 inatt så spydde Elvira ner våra sänglakan, inte så kul för andreas som skulle upp en timma senare =/

Idag är det måndag och jag har mycket att stå i. Elvira har blivit förkyld så hon är lite grinig så det blir lite extra jobbigt att fixa här hemma.

Dagens planering:
Diska
Tvätta
Städa hela lägenheten
Träna
Duscha
Ta hand om min dotter
Ta en promenad

Hoppas att jag hinner med allt?


Jag och eric bakar chokladbollar

 



Pyjamasmys med Elvira och grabbarna




Pappa badar Elvira




Alla kläder från loppisen




Mobil från loppisen (skötbordet från Elviras vinkel)


Min nya mobil (den tidiga studentpresenten)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Låter som en rätt kass söndagsmiddag faktiskt hehe. Men det var vårt första försök. Klart du inte behövde komma när du var på sånt humör jue.

Postat av: Linda

Men jag tycker om söndagsmiddagar :$ Förlåt..låter inte så snällt nu när jag läser inlägget men jag hade ganska trevligt och maten var jättegod! (a) Vart bara så jobbigt när det var så många att vara social mot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback