I väntan på finbesök från västerås

Hade det trevligt igår! Först var vi med Mikaela, Emily och bebisarna på öppna förskolan. Jag och Mickis gjorde äntligen hand- och fotavtryck tavlor, som jag har velat göra länge, och Emily gjorde textilmålning på en body till melvin. Den blev jätte fin, två fotavryck och hans namn i blått, funderar på att oxå göra nått liknande :P Vilken härmapa jag är xD
Efter det så var det föräldragrupp mellen 3-4 och där pratade vi om mat till dom små sen när det är dags och mycket om sömn. Men det där med sömn är inga problem för oss en så länge.
Sedan bar det av till Jakan. Fick god mat och tårta hos pappa men det bästa av allt var att min kusin mimmie var där =D Tyckte att det var kul att träffa min gudfar som oxå var där för honom har jag inte träffat på flera år. Tog ganska många bilder igår men jag har inte lagt in dom på datorn än så dom får jag lägga upp senare.
Eftersom det blev så tidigt igår morse så var jag fruktansvärt trött igår kväll så jag gick och la mig efter 10 någon gång.

Idag vaknade jag av att ventelationsgubbarna ringde på. Sprang upp helt nyvaken och öppnade i morgonrock. Pinsamt på något sätt. :P
Dom stökade ner massor i badrummet och på lilltoan så jag fick ta fram dammsugaren och det slutade med att jag dammsög hela lägenheten. Vi som storstädade i måndags...

Just nu lagar jag lunch samtidigt som jag springer runt med Elvira på magen i en bärsele och lyssnar på Queen på hög volym och dansar runt här hemma med henne =D Allt detta i väntan på att min kära vän, Anna från Västerås, ska komma hit och häla på. Ska bli kul att träffa bara henne och prata om allt möjligt som på gammla goda tiden ;)

Nu är maten klar! Mer uppdatering och bilder senare

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback