Fredagsmys

Igår kväll hade jag det jätte mysigt hos Frida. Vi satt och pratade, åt snacks och kollade på film. Det var Heath Ledgers sista film,"The imaginarium of doctor Pamassus", och den var ganska flummig men ändå bra. Jag tycker ju i för sig att nästan alla filmer som jag ser är bra så mig ska man aldrig fråga om filmtips. Hehe :P
Det var jätte skönt att ta bilen dit för då blir inte själva resan ett helt projekt utan det är bara att åka hem när man är trött. Jag kom hem vid 12 och då satt grabbarna uppe och hade tv-spelskväll. Jag gick och la mig och kunde faktiskt sova helt ostört även fast dom satt och spelade till halv 4 på natten.

Idag var vi iväg till barkaby handelsplats och hämtade en bänk till hallen som vi hade beställt från Chilli för några veckor sedan. När vi ändå var där så passade vi på att köpa en present till min kära barndomsvän Anna, som fyller 20 på sönadg. Vi ska nämligen åka ända till västerås på söndag för att gratta henne och då måste man ju ha med sig en present. Det är inte jätte långt men det blir ändå en resa när man har barn och sånt nu.

Nu ska vi laga mat, ställa upp bänken som vi köpt och sedan städa lite här innan Mikaela, Liam, Emily och Melvin kommer hit och har myskväll! =D

 

Trevlig kväll på er!



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Åkte till Chilli utan mig?! :O



Vad lika du och Elvira var på sista bilden :)

Postat av: johanna

Vad söta ni är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback