Långpromenad

Dagen började med att Elvira vände sig för första gången helt själv från mage till rygg! =D Både jag och Andreas såg det och blev så glada och imponerade att vi applåderade. Duktig tjej! =)

Sedan, när Anreas hade åkt iväg, så gick vi ut på en promenad tillsammans med Emily och Melvin. Vi gick bort mot gröna dalen och sedan in i skogen och ut på en väg och plötsligt kom vi fram till en liten sjö som jag aldrig har hört talas om. När jag hade kollat mig runt omkring och såg att man såg en bro långt borta som måste vara motorvägen så kom vi fram till att den lilla sjön med andra ord var mälaren =P
Vi stannade där en stund och sedan fortsatte vi våran promenad och gick igenom ett område i brunna tills vi kom fram till Coop Forum. Vi gick in där och då passade jag på att köpa mig ett par tygskor för 99:- och två bananer. Ammade även en snabbis på utemöbelavdelningen ^^ kändes lite busigt på något sätt!
När vi kom ut därifrån så hade det börjat regna så jag tog bussen hem och nu är det dags för lite käk =)

Efteråt ska jag ta bilen och Elvira och köra oss till Viksjö och träffa Frida. Det blir nog mysigt =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback