Dagen efter!

Idag har jag varit ganska seg hela dagen. Var ju på våran skiva igår och kom hem runt 3-tiden! Skönt att för en gångs skull inte behöva vara bakis när man har varit ute och festat. Drack bara minimalt med alkohol.
Gick upp vid 10 i morse för att jag skulle till mödravårdcentralen. Trodde att jag skulle bli undersökt men hon frågade bara hur jag mådde typ. :S
När jag kom tillbaka hem så gick jag direkt och la mig igen, sängen såg väldigt inbjudande ut och så var jag så sjukt trött! Jag sov till 3 för då vaknade Elvira och ville ha mat. Jag kände mig helt konstig i huvudet men det brukar blir så när jag sover på dagen.

Angående gårdagen så hade jag kul, gillade att alla fick nomineringar (klassens ...) men mer tänker jag inte berätta för allmänheten!
Om det är någon som vill veta mer exakt vad jag tyckte om kvällen och höra vad jag tänkte och kände under skivans gång så får man fråga mig...så kanske jag svarar ;D

Nu ska jag sova!
God Natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback