Träningspass = Sjuk

Jag har knappt sovit nåt i natt. Det har verkligen svidit i min hals så irriterande mycket och näsan har varit helt igen täppt. Suck! Hatar att ha något som är irriterande när man mår dåligt...helt okej att känna sig hängig och vara sjuk ibland men det här är så j**vla jobbigt!!!
Behöver äta eller dricka någonting hela tiden för att lindra halsen. Dricker mycket te för det är skönt. Har redan druckit 2 koppar idag och märkte nyss att honungen är slut. Bitterheten tar över min lycka...vem är det som jävlas med mig? Vem är det som vill bevisa att min lycka går att rubba??? Fan!

I natt, medans jag låg och grubblade och var bitter över att jag är sjuk, så kom jag att tänka på att jag tränade i måndagskväll, rätt så hårt. Varje gång jag gör det så blir jag alltid väldigt mottaglig för infektioner och blir oftast sjuk. Nästa gång som jag tränar hårt ska jag hålla mig hemma några dagar efteråt och inte träffa folk. Kul! -_-

Jag springer och tvättar händerna stup i kvarten för att inte smitta ner min dotter så mina händer kommer väl bli lagom torra. Känns jobbigt att försöka hålla mig undan ifrån henne när hon ligger o ser söt ut.

Älskar henne så otroligt mycket <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback