Taggad men har ändå seperationsångest

Jag håller på att fixa i ordning mig inför våran studentskiva ikväll och det känns jätte bra. Jag är sååå taggad!!! =D
Jag hoppas och tror att det kommer bli en superkul och oförglömlig kväll med massa roliga esteter och annat folk.

Trots all förväntan och exaltering så finns det en sak som gör att skon klämmer. Jag måste lämna ifrån mig min dotter =( Har sånn seperationsångest just nu och kramar snart ihjäl henne.

Ska umgås med min underbara familj nu tills jag ska dra!

Älskar min dotter över allt annat <3

 

Såhär ser jag ut ikväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

Vad fina ni är du och Elvira :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback