Sommar?

Man kan ju undra om det är sommar nu? Helt plötsligt så är det sommarvärme ute och igår så brände jag mig tydligen... är helt röd på bröstet så nu är det ju sommar på riktigt. :o Wiie!!
Filmen, Avatar, som vi såg igår var häftig men man skulle nog ha sätt den på bio men den var bra såhär oxå.

Jag har nydligen badat min kära dotter och det var på tiden. Jag är dålig på att göra det =( Hon känns så sällan smutsig ju? Innan dess så tränade jag och duschade så vi båda är frächingar nu. ;) Eftersom jag fortfarande är lite förkyld så var det egentligen dumt av mig att träna och kommer antagligen fortsätta vara sjuk ett tag men jag blir galen av att aldrig få träna!

Idag är det min bonuspappas (mammas mans) födelsedag så vi ska till smidö ikväll, runt 6-tiden och äta middag. Jag hoppas att det är han själv som ska laga maten för han är så bra och det blir alltid supersmaskigt. Hoppas!
Innan dess så måste jag städa här hemma, vika ihop tvätten och gå tillbaka med filmen till ica. Känns jobbigt att känna mig stressad hela tiden. Jag är ju lixom mammaledig??
Jag hade egentligen velat gå till öppna förskolan idag igen för att göra hand- och fotavtryck-tavlan till Elvira men hinner inte med det. Jag får göra det nästa vecka på tisdag, då blir hon 3 månader för innan dess har jag inte tid.

Nä nu ska jag gå en sväng till centrum och lämna filmen. Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback