Sola mitt bleka skinn

I morse när jag vaknade så var jag inte alls lika taggad på att storstäda hela lägenheten som jag var igårkväll. Har bara städat lite halvhjärtat och fixat lite i Elviras rum, som såg ut som ett bombnedslag innan. Jag tänkte att jag kunde ta resten på måndag. Hoppas jag har mer ork då.

Ikväll ska vi åka till Lillboda (landstället) och vara där hela helgen så jag hoppas på att det här fina vädret håller i sig. =)
Nu ska jag ta och lägga ifrån mig datorn och sola mitt vita skinn lite så att jag inte är helt blekfet till studenten.
Vi hörs på söndag igen när jag kommer tillbaka!
Ha en superbra helg =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback