Jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk....

...Jag försöker intala mig själv om att jag är frisk! Om någon undrar vad jag håller på med. Jag har försökt att fräscha till mig lite idag och borstat håret, sminkat mig, satt på mig kläder (ingen morgonrock som igår) och duschat av mig det sjuka så nu är jag "frisk". Typ.
Halsontet är iaf minimalt och näsan rinner nästan ingenting så det är definitivt mycket bättre än igår, då jag låg i soffan hela dagen och hade knappt någon ork att ta hand om min dotter. Det är tur att vi har färdiga piroger i frysen för annars hade jag aldrig orkat laga mat och ätit igår.

När Andreas kom hem igår så tog han hand om oss o lagade mat, böt blöja, diskade osv. Han var helt underbar och hade köpt medicin till mig (halstabletter och huvudvärkstabletter) och till och med hyrt en film så att vi skulle ha lite myskväll när jag mådde så dåligt. =D Han är bäst!
När vi hade nattat Elvira, som inte ville sova, så satte vi oss i soffan och åt popcorn, drack saft och kollade på "sommaren med Göran". Helmysig kväll trots att jag var sjuk och det var helt pga min underbara, älskade sambo <3

Idag gör jag allt för att bli frisk och inställningen gör mycket. Tänkte ta mig en sväng förbi konsum och lämna tillbaka filmen och passa på att få lite frisk luft. Om jag sätter på mig mycket kläder och går långsamt så kommer det göra susen på tillfrisknandet. Annars är det vila som gäller.

Ska fixa håret senare idag..ska bli så spännande och kul =D
Hoppas det blir bra!


Så här pigg var min dotter igår när det var läggdags =P

 

Dagens Outfit!
Min bebis kan stå helt själv (med lite ryggstöd av soffan) =D

 

 

Jag ska krya på mig och ni alla frisklingar får ha en underbar dag!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback