Helt slut efter en dag på IKEA!

Okej, igår blev det ju inte precis "fredagsmys" som jag hade tänkt mig utan bättre än så. Jag hade det iaf jävligt roligt!
Jag berättade ju att andreas var iväg och fiskade med ett gäng kompisar på dagen. Efteråt så bestämde sig dom för att hitta på något och eftersom jag var barnvakt åt Eric så blev det att alla kom hit.
Det slutade med att vi var elva personer här hos oss och spelade spelet "Trodde du ja"! Eftersom vi var för många så fick vi vara två och två i samma lag och jag var med lillebror =P
Jag skrattade verkligen hela kvällen, gillar sällskapsspel och skulle ha massor om dom inte var så dyra!

Några bilder ifrån kvällen:


Sjukt roligt med spel som har utmaningar!



Jag skulle egentligen på en grillkväll med några tjejkompisar ikväll men efter att ha gått på IKEA i 3 timmar så blev jag helt slut och känner för att bara vara hemma och ta det lugnt istället.
Det hade varit kul men eftersom jag har varit sjuk i veckan och fortfarande känner mig lite hängig så kanske det skulle bli värre och jag vill känna mig pigg inför morgondagen.
Jag är jätte taggad på skivan och tror att det kommer bli riktigt najs. Känns lite jobbigt att lämna ifrån mig Elvira men hon är ju i trygga händer hos sin far så det är lugnt.

Vi har precis klämmt i oss 2 varsinna bakpotatisar och nu ska vi kolla på en film och tjocka i oss ostbågar och choklad. Nammnamm =D

Hoppas ni får en lika mysig lördag som jag =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback