God Natt!

Nu har jag prickat av varje sak i listan "dagens planering" förutom att gå en promenad. Har haft fullt upp med att städa hela lägenheten och fixa o tvätta, det tog verkligen hela dagen för mig.
Sen tog jag mig tid att träna och det var sååå skönt! Det kändes som att jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Vill bli av med allt överskotts fett som sitter på magen och på låren.
Skulle vilja se skillnad med en gång men det händer inget..det är väl bara att fortsätta träna och gå promenader.

Familjen har redan gått och lagt sig och sover redan. Det är väl dags för mig att möta John Blund nu också.

God Natt!!


Mammas älskling på skötbordet där hon skrattar som mest!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback