Fullt upp hela tiden

Jag känner att jag har så mycket att göra nu för tiden och hinner inte med saker och ting som jag vill och måste göra. Tiden räcker inte riktigt till och jag känner mig lite småstressad hela tiden.
Jag skulle till exempel behöva städa här hemma, vika ihop tvätten som hänger här brevid och så skulle jag vilja fixa med scrapbookingen till Elviras fotobok.
Det får bli ett kort inlägg idag eftersom jag har fullt upp här hemma.
Ska ha myskväll nu och kolla på Avatar..kul att känna sig stressad av en myskväll? :S

Idag har jag och Elvira iaf varit med Emily och Melvin. Vi var på öppna mottagningen på bvc och kollade vikt och längd och nu är Elvira 60.4 cm lång och väger 6310 gram.
Sedan gick vi till öppna förskolan och skulle göra hand- och fotavtryck i gips på bebisarna men dom hade bara så att det räckte till en tavla och då lät jag Emily få göra eftersom Melvin blir 3 månader just idag.
Vi var där tills dom slängde ut oss och då gick vi hem. =)

Nu är det myskväll och filmtajm..filmen börjar nu så jag får lägga ut bilderna senare!

Här är bilderna från igår (den 18):

Emily gör fot- och handavtryck-tavlan och skriver Melvins namn. Mycket pilligt!

 

Melvin och Elvira på öppna förskolan

 

Elvira fick leka lite på golvet på öppna förskolan =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback