Föräldragrupp

Just nu sitter jag och ammar och tänkte att jag kunde passa på att skriva mig ett inlägg.
Snart ska jag och Elvira träffa andra bebisar i hennes ålder. Vi ska gå upp till centrum och vara med i en föräldragrupp på öppna förskolan. Vi har varit på föräldragruppen en gång förut, på bvc, och då upptäckte jag tyvärr att bebisarnas mammor inte alls var i samma ålder som mig. Dom var typ 10 år äldre och en var till och med nästan lika gammal som min mamma.
Det känns lite tråkigt faktiskt. Skulle vara kul om man hade hamnat i en grupp där folk var i ungefär samma ålder som än själv men så är det väl att vara en "ung mamma". Det finns väl kanske inte så många?
Eller jo jag vet ganska många men dom flesta av dem har inte bebisar i samma ålder som jag.

Nu måste jag iaf ta och klä på oss och börja gå...jag hittar inte riktigt så jag tänkte gå i god tid och även ta hjälp av mickis!

Ha en bra dag! =)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback