En överbokad vecka!

Jag har lust att snabbspola hela denna vecka. Det är för mycket nu, på riktigt! Jag får magsår bara av att kolla i min almenacka. Usch! Mycket att tänka på och planera inför både dopet och studenten...det kommer antagligen inte bli så många inlägg just denna vecka. Jag kanske hinner med nåt lite då och då för att hålla mina läsare (typ mikaela) uppdaterade om mitt liv. :P
Snart kommer Mikaela och Liam hit så jag ska ta och plocka undan lite innan. Sen ska vi åka till barkaby handelsplats när Andreas kommer hem.
Får se när jag skriver nästa gång...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Y0hanna

Var också där idag, på Chilli och Rusta :)

Postat av: Linda

Jaha synd att vi inte stötte på varandra... Fast vi var i och försäg inte på någon av de butikerna. =/ Hoppas att du hittade nåt trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback