En dag tillsammans med Anna och min lilla pratkvarn

Tänkte börja med att lägga ut lite bilder från igår:

Hand-och fottavlan, ej klar    Elvira i vagnen          Emily håller i fel bebis =P

Elvira sover hos morfar      Min gudfar        Kusin-Mimmie och Andreas

Pappa och Saghar         Födelsedagsbarnet                Trött familj


Idag:
Har precis nattat mitt lilla hjärtegull och för ett tag sedan så åkte Anna hem.
Dagen har varit väldigt trevlig, kul att Anna orkade ta sig enda hit för att träffa oss =)
Det började med att vi väntade på Anna en stund på morgonen (hon kom lite senare än vad hon sagt) och Elvira låg och pratade som bara den som en liten pratkvarn, och det har hon gjort hela dagen när hon varit vaken. Hon låter så rolig med massa gulliga läten som hon har för sig =D Går inte riktigt att beskriva.
Sedan gick vi och mötte upp Anna och tog en promenad tillsammans till Lidel där jag småhandlade lite. Sen promenerade vi hem igen och satte oss på balkongen ett tag och myste lite i solen, jag försökte bättra på min "bränna". Sofie kom över en snabbis med sin packning för övernattningen och sedan drog hon till en kompis. Andreas kom hem efter 4 och då käkade vi middag, det blev pasta med morotsås. Mumms!
Efter middagen så åkte Andreas till en kompis och jag, Anna och Elvira åkte till IKEA. Jag köpte en badkarsmatta som såg ut som en krokodil, ett ljus och servetter. Trevligt.
Vi var på IKEA nästan till stängning och när vi var på väg hem igen så ringde Sofie och frågade vart vi var, stackaren stog utanför våran dörr och ingen var hemma. Det är ju inte så långt hem från barkaby så hon behövde inte vänta så länge men ändå. Väl hemma igen så bjöd jag på lite fika. Kaffe och bulle = koffeinkick och socker till Anna som gick upp 5 i morse och var trött. Hon skulle ju köra bil hem i drygt en timme och då måste man vara alert.
Sofie drog oxå iväg igen, ut till någon kompis så jag sitter här själv. Ska antagligen ta och skicka ett sms om att hon borde komma hem ganska snart. Skola i morgon!

Bilder från idag:


Cooling på balkongen

Anna med Elviras solglasögon...inte riktigt lika cool, mer mongo typ ^^

Vårat balkongsnääcks!

 

Godnatt små pluttisnuttar xD (linda är trött?)


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

snygg bild på mej hörrö ;)

Postat av: Linda

Det var inte meningen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback