Dålig uppdatering

...vilket beror på att jag har haft väldigt fullt upp med annat. En snabb repeat kommer här nedan!

Fredag:
Jag hade en jätte mysig kväll tillsammans med Mikaela, Emily, Elvira, Liam och Melvin. Vi satt här hemma, tre mammor med våra barn, och åt snacks, kollade tv, snackade och hade väldigt trevligt. I alla fall om man frågar mig. Tiden rann iväg och jag kom i säng runt 2-tiden någon gång.

Lördag:
Jag och Andreas firade 3-års dag och började morgonen med att jag gjorde frukost på sängen till Andreas och sedan åt vi resten på balkongen. Vi hade tur med vädret eftersom det var riktig sommarvärme ute.
Vi tog en promenad ner till Lillsjön och åt en picknick vid vattnet, vi satt där och njöt av det fina vädret alla tre. Sedan kom min mamma och hämtade Elvira och jag och Andreas drog in till stan. Vi gick runt där inne ett tag tills vi hittade en restaurang som vi gillade och gick in. Det var en asiatisk buffé med allt möjligt från sushi, friterad kyckling med sötsursås, till wok som man plockade själv (rå) och sen gav till kocken som stekte på det. MUMMS!! =D
Sedan när vi var proppmätta så var det dags att sätta oss på en biograf och jäsa lite. Det blev Robin Hood som vi såg, en bra film enligt mig.
Efter filmen var slut så skyndade vi oss till smidö, där våran dotter var som jag saknade så mycket, och sov kvar där sen.

Bilder från lördagen:




Söndag:
Vi vaknade på smidö, tog det lugnt, tog en promenad och sen åkte vi hem till Kungsängen. Min morbror och kusin kom över med massa leksaker, en vagn och gamla bebissaker som dom inte behövde längre. Jag blev jätte glad för då slipper ju jag köpa massa saker, jag som inte har sådär jättemycket pengar. =)
Sedan drog vi till Västerås för att gratta min vän Anna på 20-års dagen ochdär var det fullt med trevligt folk. Jag blev lite chockad när vi fick presenter till Elvira...det var ju anna som fyllde år?
Hon fick två bodys, en jättebra sagobok och en gosehund av snälla Leyla och Fredrik. Jätte gulligt av er! Verkligen fina grejer <3
Sedan åkte vi hem vid 7-tiden och satt i bilkö ca 1 timma och 40 min :S sjukt! Jag åkte direkt hem till Mikaela och Liam där även Emily och Melvin var. Åter igen hade jag en riktigt trevlig kväll och åter igen så blev det väldigt sent. Kom i säng efter 2 tiden...vi får sluta träffas så sent på kvällarna tjejer! Funkar inte så bra när man har småbarn, även fast ni är jätte trevliga och mysiga att vara med =P

Måndag:
Idag har jag varit med Mikaela, Emily och bebisarna igen :) Meningen var att vi skulle gå upp till öppna förskolan men det var ju så fint väder så vi tog en liten promenad till sylta, Mikaelas föräldrars hus, istället och satt ute på deras altan i solen, snackade och mös. Trevligt, men det gjorde mig hysteriskt trött, så efter middagen så la jag mig på soffan med Elvira på magen och vilade. Och här sitter jag nu, Andreas är iväg med en kompis och Elvira sover. Jag är super sötsugen men i söndags så kom vi (Mikaela, Emily och jag) överens om att vi ska sluta äta massa sötsaker och onyttigheter. Suck..jag som är sockerberoende kommer ha så svårt att låta bli men jag ska kämpa in i det sista! Blir nog tidigt i säng för mig ikväll, ska bara glo på tvn lite tills det är dags att natta!

Bilder från idag:





Hoppas ni har haft en lika lyckad och härlig helg som jag har! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback