Besök på smidö

Jag hade det jätte trevligt med malin, mickis och liam igår. Vi gick runt i jakan, träffade på mikaelas lillesyster och min kusin, vi kollade i lite affärer på kläder och sånt och så köpte  jag till och med lite...nu igen. Men nu har jag så att jag klarar mig ett tag.
Sen gick vi hem till malin och fikade lite och umgicks =) Mycket trevligt!

Efter det så kom andreas o hämtade mig och Elvira, så åkte vi och handlade lite mat till kvällens grillning tillsammans med markus.
När vi kom hem till markus och sara sen så spelade vi kubb. :P Det var längesen och det kommer definitivt hända flera gånger i sommar. Ska nog skaffa oss ett sådant.
Det blev mycket skratt igår för min del iaf så jag hade det jätte bra. Sen fick jag agera fylletaxi eftersom jag var den enda (förutom Elvira) som var nykter.

Just nu så är jag på Smidö och myser med min familj. Ska nog sova kvar här inatt men vi får se.
Hej så länge =)

Elvira och Mostern
Elvira och Elviras moster =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback