3 år tillsammans!

Tänk att det redan har gått tre år sedan jag och Andreas blev tillsammans. Det är helt sjukt hur tiden har gått snabbt men samtidigt så känns det som att vi har varit tillsammans i en evighet.
När jag tänker tillbaka tre år så skulle jag aldrig kunna tänka mig att jag, en 16 årig omogen tjej, skulle hitta mannen, som blev pappa till mitt barn, på den resan till Åre i slutet av Februari (och början på Mars) 2007.
Men nu står vi här 3 år senare, med ett barn till världen, och ska fira våran 3-årsdag i morgon den 15 Maj.
Vi har försökt att planera i flera veckor nu hur vi ska fira denna speciella dag men båda vi två har haft total idétorka. =(

Förra året så gjorde vi ju värsta grejen. Åkte till djurgården och hade en jätte jätte mysig picknick ute i den fina vårsolen. Sedan hyrde vi en kanot och paddlade runt omkring och kollade på den fina miljön som är där.
Det var verkligen hur mysigt som helst...hur ska vi överhuvudtaget kunna toppa det?

Hela dagen idag har vi försökt att planera inför våran dag och bestämde oss tillslut för att göra den ganska simpel. Man behöver inte göra värsta värstinggrejen för att visa sin kärlek till varandra??
Vi har ordnat en barnvakt till Elvira (min mamma) så någonting måste vi ju hitta på.

Vi får se vad morgondagen har att bjuda på, vi har i alla fall bokat en bio klockan 9 i stan och vi har tänkt att äta någonstans. Det blir nog bra hur vi än gör, bara vi är tillsammans =)
Älskar min kära sambo, Andreas Peter Karnik <3





Tack för dessa 3 underbara år! =D Jag ser fram emot många till <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

Va fint Linda, man blir ju lite rörd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback