3 ½ timmar hos frisören!

Det tog ganska mycket längre tid än jag hade väntat mig men jag är nöjd och det känns superskönt att få bort det slitna och få någon typ av frisyr på det. =) Känner mig betydligt fräschare med en ny frisyr. Tror att den gjorde mig lite friskare ;)

Eftersom det tog så lång tid så fick jag ju lov att amma mitt i allt. Elvira låg under den där kappan som man har runt sig och det kändes jätte flummigt ^^ Men det gick ju faktiskt jätte bra och hon var snäll som vanligt!

KOLLA!!! Äntligen är den hemska utväxten borta!!!

 

Nu ska vi snart äta lidels frysta spenatpizza, som är supergod, framför tv:n och ha en tjockiskväll! Hoppas att det går nåt bra på tv ikväll för det är där jag ska spendera min tid tror jag. Känns som det just nu iaf. Ska först hänga tvätt och diska medans pizzan gottar till sig i ugnen...Mmmhmm!

Trevlig kväll på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback