02.06 ...sjuk?

Vad hände? Nyss skrev jag ett inlägg om hur lycklig jag är och att "ingenting kan rubba mig"...nu känns det plötsligt jätte jobbigt. Är jag sjuk?
Kan inte sova! Halsen känns helt tjock och gör irriterande ont, näsan rinner. Jag vill inte ta i mitt barn, vill inte att hon ska bli smittad av vad jag nu har fått =(

Vaknade nyss för att det var ammningsdags och kände hur näsan rann och att halsen var tjock o full med slem. Gick upp för att snyta mig och behövde äta nått för att halsen sved. Tog en banan och gick o la mig. Efter nån minut så stack det till i halsen så irriterande mycket att jag gick upp och gjorde en kopp te med massa honung i som jag nu sitter och dricker!

Faaan jag vill inte vara sjuk!!! =(

Dags att koka mera vatten...detta kommer bli en låång natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback