Elvira och hennes grabbar!

Idag var jag och Elvira på öppna förskolan tillsammans med Emily, Melvin, Mikaela och Liam. Vi satt och pratade och hade våra bebisar på golvet och tog lite bilder på dom. Trevligt. Emily frågade hur min hand- och fottavla blev eftersom jag inte har lagt ut någon "efter bild" på den så jag gör det nu.
Så här blev den Emily (och alla andra som vill veta):


Tyvärr så får jag inte in den i ramen för tårna sticker ut för mycket (Elvira tröck ner tårna för djupt) men man kanske kan fila ner dom lite?

Efter öppna förskolan så gick vi till bvc på föräldragruppen och var där till strax efter 4. Barnmorskan frågade om vi föräldrar hade träffats någonting utanför gruppen och de flesta av oss har ju faktiskt gjort det. Jag trodde inte det först, när vi var där första gången, men alla har vi ju något gemensamt; barnen. Det samtalsämnet är stort och man kan prata om hur mycket som helst och länge om det. Så även fast man inte är i samma ålder och har samma intressen så kan det funka att träffas och prata ändå.

Nu ska jag lägga upp lite bilder från idag och sedan gå och försöka natta min dotter i hennes säng. (har nyligen gjort ett försök men det gick inte så bra så nu är det dags för att göra ett nytt)

Bilder från idag:


Elvira innan vi gick till öppna förskolan med hennes nya skatemössa som hon fick i doppresent av Joel.


Våra tre fina bebisar på golvet på öppna förskolan <3


Melvin, Elvira och Liam. (Dom ligger i tripp trapp trull. Melvin är äldst och Liam yngst)
Elvira och hennes fina grabbar ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback