Golvmopp!

Jag vill ha en ny golvmopp! En sån där platt som bara går att dra lätt över golvet. Smidig och snärt. Då skulle jag orka moppa golvet lite oftare. Det skulle nästan vara kul...eller kanske inte. Men den vi har nu är dålig, en billig mopp från rusta som bara drar runt på skiten och tar längre tid att moppa med. Måste investera i en sån där braig..eller önska mig i present när jag fyller år, fast det är för lång tid dit! Namnsdagspresent kanske?

Snacka om att vara en riktig hemmafru om man önskar sig en golvmopp xD


En sånn vill jag ha!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kusin Mimmie

Jag har en sån som jag har fått av mamma :) men jag tkr inte om den, har tänkt att ge tbx den till henne men du kan få den om du vill? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback