Grubblar

Har börjat fått svårt att sova på kvällarna...ligger och grubblar och tänker så mycket, föör mycket. Jag har så mycket tankar kring livet och hur jag vill leva det, hur jag ska leva det på bästa sätt så att jag får ut så mycket som möjligt av det.
Vad ska man lägga ner tid och energi på egentligen?
Vilka ska man umgås med?
Vad vill jag göra med min framtid?
Måste jag planera allt eller ska jag ta dagen som den kommer?

Jag vill så mycket men kan inte utföra allt jag vill ska hända.
Varför ska det vara så svårt?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kusin Mimmie

Mitt lilla hjärtegryn!

Har egentligen bara en sak att säga; detta är (lite) väntat. Jag menar, du har precis fått barn, tagit studenten, flyttat hem ifrån osv. Allt under en mkt kort tid. Så nu när allt har börjar lägga sig lite, att du kmr in i en vardag, kanske du känner dig lite rastlös? Vill veta ditt nästa drag i livet, kanske för att känna att du inte står kvar i samma ruta?

Men vet du vad vännen :) NJUT istället! Implus händelser kan vara galet kul, men att bara stanna upp och andas in det som ÄR kan vara minst lika tillfredsställande :)

Fokusera mer på vad du har än vad du inte har. Vad som gör dig glad, vem som gör dig glad osv. Om du inte har svaren direkt så är det ingen panik i det, dom känner man så småningom :)



Håller tummarna för tisdag! Har vi tur kanske jag t.o.m kan övernatta? :)



Puss & STOOOOOOOOOOOOOOOOR kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback