Deeptalk...

Ibland kan det hjälpa att bara prata. Ibland spelar det nästan ingen roll med vem bara man får ur sig lite av sitt inre. Jag kan sitta i timmar och prata och när jag väl har satt igång så vill jag aldrig sluta. Det är ju så skönt att få ur sig sånt som tynger än och bara sitta och diskutera massa saker med folk som lyssnar och har en egen åsikt om saker o ting. Det kanske är svårt för folk att förstå varför jag är så glad att jag fick prata av mig idag men det behövs verkligen ibland. Ni kanske tycker jag är töntig när jag berättar att jag just nu ligger och gråter men jag känner mig bara så fruktansvärt lättad, och så har det kommit upp så mycket känslor som jag försökt dölja hela kvällen. Jag erkänner...jag är en mes :p men jag skäms inte för det. Ska försöka sova nu...det är ju en dag i morgon oxå! Tack för att jag fick lätta på mitt hjärta ikväll! Det betyder mer än vad ni tror. Ni vet vilka ni är <3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mimmie

Är bara ett samtal bort hjärtat :-*

Massa kärlek till dig!

Postat av: Y

Tyckte det var jättehärligt också. Vi får helt enkelt se till att dra ihop fler tjejkvällar framöver och bara... tjattra :) Det behöver man faktiskt ibland som du säger <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback